Prosimy o zapoznanie się z niniejszym komunikatem:
 

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wpłata wymaganej kwoty na konto TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o. najpóźniej do 7 dni po otrzymaniu faktury proforma. W przypadku niedokonania wpłaty w wyznaczonym terminie udział w wydarzeniu zostanie anulowany.

W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 7 dni przed terminem rozpoczęcia zwracane jest 100% kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojej rezerwacji do tego terminu, a nie wezmą udziału
w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia.

***
Koszt uczestnictwa w forum wynosi 2600 zł netto za osobę

Cena zawiera:
Udział oraz posiłki zgodne z agendą wydarzenia, materiały konferencyjne TÜV Rheinland, zaświadczenie uczestnictwa.

***

Dla gości naszego Forum proponujemy ceny rezerwacji pokoi na preferencyjnych warunkach.
Po dokonaniu rejestracji i opłaceniu udziału w konferencji uczestnik otrzyma kod umożliwiający rezerwację noclegu w promocyjnej cenie. 

  • ​Pok. 1 os. 420 zł netto
  • Pok. 2 os. 540 zł netto
W cenę pokoju wliczone są śniadanie i parking.

Courtyard by Marriott Katowice City Center | ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, tel. +48 32 438 93 50

Jeżeli chcesz zarejestrować więcej osób, naciśnij przycisk "Rejestracja grupowa".
W tym widoku formularza system nalicza opłatę za pierwszego uczestnika, natomiast kwoty za pozostałych uczestników zawarte będą w potwierdzeniu rejestracji wysłanym na wskazany adres e-mail.

Ceny podane w formularzu rejestracyjnym są cenami brutto i zawierają 23% podatek VAT.